Site Disclaimer Website Uitvaartvereniging "De Laatste Eer" Oudwoude

Ondanks de voortdurende zorg en aandacht die wordt besteed aan de samenstelling van deze site en de daarin opgenomen gegevens, kan onze uitvaartvereniging niet instaan voor de volledigheid, juistheid of voortdurende actualiteit van de gegevens en/of afbeeldingen.

Onze uitvaartvereniging aanvaard geen aansprakelijkheid voor enigerlei directe of indirecte schade, van welke aard dan ook, die voortvloeit uit of in enig opzicht verband houdt met het gebruik van de informatie vrijgegeven op deze website, (on)bereikbaarheid van de site of ter beschikking gestelde programmatuur en/of afbeeldingen.
De informatie kan niet worden gehanteerd als een vervanging van bijvoorbeeld persoonlijk advies.

Deze site bevat mogelijk  hyperlinks en/of afbeeldingen van andere organisaties en instellingen. Onze uitvaartvereniging is niet verantwoordelijk voor de informatie die op deze externe sites wordt gepresenteerd. Er is onderzoek gedaan naar auteursrechtelijk gebruik van eventuele gebruikte afbeeldingen op deze website. Mocht u van mening te zijn dat op enig gebuikte media op deze website, auteurswetten van toepassing zijn, laat het ons weten via Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.

Frames, het is niet toegestaan deze site, of onderdelen daarvan, te framen zonder schriftelijke toestemming van het bestuur.